Mitä nyt tässä taas vuodattelen, ajankuluksi lähinnä kai.

Olin tänään Roosalle lapsenlikkana. Kivaa oli, pikkuinenkin näytti viihtyvän oikein hyvin. Miten paljon voikaan pientä lasta rakastaa? Loputtomasti kai.

Niinalta sain muutaman cd:n soittimeen (Queenia, Paramorea, Billy Idolia ja Fair To Midlandia). Nyt on soitossa Queen.

Oon Christianin kanssa jutellut paljon viime aikoina. Eipä jutun sisältö enää kovin paljoa vaihtele. Puhutaan paljon rakkaudesta. C on ihastunut ystävätyttöönsä, mutta ystävätyttö ei halua sotkea ystävyyttä suhteella. Hemmetti nainen, herää! Niin hienoa miestä kuin C ei saisi torjua. Pitäisi lailla kieltää. Luotettava herrasmies hyvällä, joskin ronskilla, huumorintajulla on aika saalis. Minä puolestani olen C:lle vuodattanut sydäntäni siitä.

Se lähetti mulle keksejä :) Postissa. Pakettina. Kortin kera. Damn se on ihana. Laimea sana, mutta silti. Jotenkin vaan niin tärkeä. Oon paljon miettiny sitä, että jos en ikinä pääsekään siitä yli. Jos aina vaan jahkailenkin sen perään, enkä anna tunteiden hiipua. Jos en uskallakaan rakastua kehenkään muuhun. Jos aina ajattelen "mitä jos se sittenkin tykkäis?". Tai mitä jos se tykkääkin? Siis ihan oikeasti. Ja haluais vain mut ja niin edelleen. Ja sit mä ryssisin kaiken niin kuin tapoihini kuuluu. Uskallanko edes rakastaa sitä? Onpas taas vaikeeta. Rakkaus on. C:kin niin sanoi. Love is tricky...

Haluaisin lähettää sille jotain takaisin, mutta en vielä tiedä mitä. Ja haluaisin, että se olisi yllätys. Katsotaan nyt, mitä tämä ämmä keksii.

Äiti ja muut jo puhuu mun muutosta Ikaalisiin. Niin siis sehän ei oo mitensäkään varmaa. En välttämäti saa opiskelupaikkaa. Sit en oo menossa Ikaalisiin. Vaikka kaunis paikka onkin. Nelli ei sitten saa opiskelupaikkaa kun ei mennyt haastatteluun. Tekis mieli ravistella. Hassu tyttö, on oltava varasuunnitelmia. Rakas tyttö, älä luovuta. Musta tuntuu välillä, että elämä käy sille liian vaikeeks. Haluan olla tukena.

Mitäköhän minäkin tässä odotan? Että C tulisi to the mighty msn pitään mulle seuraa. Että Lenny tulis piristään jutuillaan. Että Maria kertois missä mennään. Että se kertois missä mennään. Että tää kaikki olis ohi.

Tämä
soi, niin hyvät sanat.

It's a hard life
To be true lovers together
To love and live forever in each others hearts