Ei kevät! Olen niin sekaisin päivissä että huh huh. Nythän on maanantai?

Töissä oli ihan ok päivä. Ruusupuskia leikeltiin ja kitkettiin rikkaruohoja. Polvillani siis suurimman osan päivästä, mustelmia ja naarmuja siellä täällä. Rannekin kipeänä, huonot sakset.

Näytin J:lle yo-mekkoni eilen. Hän tykkäsi. Ei siis mikään turha ostos! Parka on vähän kipeänä, voi kun voisin olla avuksi.

Lennyltä tuli s-postia. Meidän jutut alkaa olla ehkä vähän yksipuolisia. Liittyen vahvasti seksuaalisuuteen ja kaikkeen siihen liittyvään. Itse asiassa todella hauskoja juttuja, semmoisia joista ei ihan kenen tahansa kanssa uskalla jutella. Lennykin totesi, ettei uskaltaisi niistä asioista kasvotusten puhua, siispä olen hänelle hyväksi. Ja hän minulle, tietenkin. Lenny on mukava homo, ei semmoinen neitimäinen ärsyttävä. Mitäköhän taas höpäjän… Lenny lähetti hieman kyseenalaisen kuvan itsestään ja banaanistaan….

Teen kai jonkinlaisen täyskäännöksen opiskelujen suhteen. Etten lähdekään opiskelemaan matkailualaa vaan media-alaa. Kokkolaan. Äiti oli ainakin innoissaan asiasta.

Olen kuunnellut Paolo Nutinia paljon. Todella paljon. Siinäpä vasta hieno ääni miehellä. Muutenkin alkanut tuon tyyppinen musiikki kiinnostaa. Soul ja semmoinen.

Minulla on ikävä. Ihmisiä. Ystäviä. J:a.

np. The Charlatans

Tämä on ihana!

20080414_02.jpg

(Hel Looks)

Fabion mielestä minun pitäisi kirjoittaa englanniksi. Heh heh.