Mä en ymmärrä itseäni. Vaikeaa. Mietin, että pitäisikö mahdollisesti mainita jollekin että ei ole nyt kovin hyvä olla jne. Taidan kuitenkin pitää sen omana asianani. Toistaiseksi.

Kävin kaupungilla ja onnistuin tuhlaamaan palkkaani, joka ei ole edes vielä tililleni rapsahtanut. Toisin sanoen, olen nyt velkaa siskolleni 26 €. Näin toistakin siskoa tänään, siinä samalla kummityttöä. Oli jo niin kova ikävä!

Jotenkin tuntuu, että on aina kamalat määrät sanottavaa, mutta kun ajatuksiaan alkaa kirjata ylös, niin ne jotenkin katoaa. Mä oon unelmoinut paljon. J:sta lähinnä. Rasittavaa. Samalla ihanaa. Miten joku voikin olla niin täydellinen kaikkine pienine vikoineen...

Lennyltäkin tuli postia, yay! Sen viestit on aina yhtä mukavia. Sain häneltä runon, semmoisessa audio-muodossa eli sain kuulla hänen äänensä ensimmäistä kertaa (jos ei lasketa sitä että olen kuullut hänen laulavan). Lenny kai poikkeaa Tampereen suunnalla kesällä. Ollaan sovittu että meen vakoileen sitä kuin kunnon fani konsanaan. Mieletön tyyppi. Hurja.

Pitäis kirjottaa kirje. Englanniks. Lähettää se Sveitsiin. Ei jaksais, mutta kun on kulunu jo niin paljon aikaa viime kirjeestä, niin on vähän pakko.

Mun pitäisi laihduttaa. Jotta näyttäisin hyvältä yo-mekossa. En osaa laihduttaa kunnolla. Jää vaan sellaseksi säälittäväksi päivän kestäväksi riukutteluksi. Outoa sinänsä, oon jo nyt alipainonen. En vaan tarpeeksi laiha.

np: Robyn feat. Kleerup - With Every Heartbeat