Tosi kiva olla hereillä tähän aikaan. Menin nukkumaan kymmeneltä. Ei kai sitä muuta sitten voinut odottaakaan.

Paljon on taas ehtinyt tapahtua. Työt loppui eilen. Hittolainen, mitä mä nyt teen? Pakko saada töitä jostain ja vähän äkkiä. Pitää soittaa Tapsalle, että lähettää mun työtodistuksen ja verokortin. Viikon päästä tulee toinen palkka.

Nelliä olen nähnyt. Miaakin, käytiin pikavisiitillä. Mukava nähdä ystäviä, tulee niin helposti ikävä nuita.

Sain vihdoin hankittua henkilökortin. Virkailija naurahti mun vanhalle passikuvalle. Kai siksi kun näytän sarjamurhaajalta siinä. Kymmenvuotiaalta söpöltä sarjamurhaajalta. Semmoinen wtf-ilme päällä. Sain myös hankittua visa electronin. Pinkillä kuvalla. Oli söpöin.

Koiratarha.jpg

Oon nyt jutellut sellaisen Marcosin kanssa. Amerikkalainen nuorimies, meksikolainen ja natiivi. Lähdössä Irakiin tässä kuussa. Haluaisi kirjekaverin siksi aikaa. Toivottavasti hän minut siihen hommaan valitsisi. Ainakin hän ensin otti yhteyttä, eikä näytä muiden kanssa juuri juttelevan. Mukava poika, muusikko. Hyvä musiikki makukin. Haluaisi kuulemma asua Euroopassa. Katsotaan miten tässä käy.

Kohta suuntaan suihkuun ja sen jälkeen kaupungille. Must go shopping! Äitillekin pitää jotain hankkia.

Tulevia tapahtumia:
-Disco Ensemble @ Klubi 12.5.
-NRJ in the park '08 @ Särkänniemi 16.5.

Oon hypettänyt DE:n Beaconia. Huippu!